Rejestracja na pierwsze wydarzenia Akademii VetCo właśnie wystartowała!
Rejestracja na sympozja i konferencje VetCo poprzez platformę VetEdu przeznaczona jest wyłącznie dla polskich lekarzy weterynarii. Rejestracja na warsztaty „Fundamentals of Small Animal Dentistry” odbywa się poprzez anglojęzyczny formularz rejestracyjny na stronie http://www.vetco.org/en/registration - zarówno w przypadku polskich, jak i zagranicznych lekarzy.
Jak zarejestrować się na platformie VetEdu?
1. Wejdź na stronę: www.VetEdu.com.pl
2. Kliknij przycisk „Rejestracja” w prawym górnym rogu
3. Wybierz odpowiedni tytuł naukowy, a następnie wprowadź swoje dane. Pamiętaj, aby wprowadzić prawidłowy numer prawa wykonywania zawodu (w przypadku lekarzy) bądź numer legitymacji i jej skan (w przypadku studentów).
4. Zapoznaj się z pozostałymi punktami i naciśnij „Zarejestruj”.
5. W ciągu 24 godzin w dni robocze zatwierdzimy Twoje konto bądź skontaktujemy się mailowo w razie nieprawidłowidłowości we wprowadzonych danych.
Zachęcamy, aby po uzyskaniu możliwości logowania się na www.VetEdu.com.pl, a przed zapisaniem się na szkolenia, uzupełnić w całości swój profil, w tym dane do rachunku. Dzięki temu rejestracja na szkolenia VetCo będzie dużo szybsza i prostsza – nie będziesz musiał/a za każdym uzupełniać swoich danych.
Jak zapisać się na szkolenie?
1. Po poprawnej weryfikacji danych będziesz mógł/mogła zalogować się na stronie www.VetEdu.com.pl – w tym celu należy kliknąć przycisk „Zaloguj” w prawym górnym rogu, a następnie wpisać prawidłowe dane do logowania.
2. Przejdź do zakładki „Szkolenia”
3. Wybierz interesujące Cię szkolenie. Naciskając „+” od razu przechodzisz do rezerwacji miejsca. Wybierając „Szczegóły” możesz najpierw zapoznać się z informacjami na temat wydarzenia.
4. Po kliknięciu „+” bądź „Zapisz się” należy wypełnić brakujące dane oraz zweryfikować ich poprawność (możesz również wcześniej wypełnić/poprawić je w swoim profilu).
5. Wybierz rodzaj materiałów konferencyjnych.
6. Możesz również zapisać drugą osobę. W tym przypadku rachunek nie będzie mógł zostać podzielony.
7. Wybierz dogodną formę płatności: EDU + przelew lub przelew.
8. Zapoznaj się z regulaminem i kliknij „Zapisz się”
Informacje o płatnościach dostępne po przejściu do rozwijanej listy pod swoim imieniem i nazwiskiem w górnym rogu ekranu -> MOJE RACHUNKI
Informacje o uczestnictwie w szkoleniach dostępne po przejściu do rozwijanej listy pod swoim imieniem i nazwiskiem w górnym rogu ekranu -> MOJE SZKOLENIA
Więcej informacji (dane użytkownika, wiadomości, budżet – EDU, punkty edukacyjne) po przejściu do rozwijanej listy pod swoim imieniem i nazwiskiem w górnym rogu ekranu -> PANEL
Odpowiedzi na wiele pytań mogą Państwo znaleźć w dziale FAQ: http://vetedu.com.pl/strona/faq
W przypadku pytań bądź problemów technicznych prosimy o kontakt mailowy na adres: tech@vetedu.com.pl.