Prelegent

Simon T. Bradley

Szkolenia:

Prelegent nie prowadzi obecnie żadnych szkoleń

Simon T. Bradley

Dr Bradley Simon otrzymał tytuł lekarza weterynarii na Ross University School of Veterinary Medicine i ukończył rezydenturę z anestezjologii i terapii bólu na University of Pennsylvania School of Veterinary Medicine. Następnie, dr Simon otrzymał dyplom Master of Science na Ross University School of Veterinary Medicine z wyróżnieniem w dziedzinie anestezjologii kotów i farmakologii opioidów. Obecnie jest certyfikowanym specjalistą anestezjologii weterynaryjnej na Texas A&M University College of Veterinary Medicine and Biomedical Sciences. Opublikował 19 artykułów naukowych i jest współautorem dwóch książek (trzecia w przygotowaniu) dotyczących anestezjologii i terapii bólu u kotów. Jego najważniejsze badania skupiają się wpływie starzenia na znieczulenie opioidami, interakcjach opioid-opioid (np. kombinacji hydromorfon i butorfanol) oraz ich efektach na antynocycepcję termiczną, bada on także efekt ciągłego wlewu dożylnego ultraniskiej dawki dexmedetomidyny u kotów oraz przydatność akupunktury i farmakopunktury u małych zwierząt.

Opublikował wiele wpływowych artykułów na temat obecnych standardów oraz zastosowania opioidów przyszłości, a także braku stosowania leków przeciwbólowych (oligoanalgezja) w leczeniu małych zwierząt. Dr. Simon jest międzynarodowym wykładowcą, wykładał na konferencjach takich jak International Conference on Opioids na Harvard University, World Small Animal Veterinary Association Conference w Kolumbii, World Congress of Veterinary Anesthesia we Włoszech oraz Congreso Veterinario w Meksyku. Jako wykładowca, dr Simon zamierza kontynuować szerzenie wiedzy na temat terapii bólu w medycynie weterynaryjnej.